новини

06.03.2024
🤖 RPA на державному підприємстві. Результати роботизованої автоматизації процесів для підвищення якості надання послуг
photo

🖥️ Роботизація процесів на державному підприємстві звучить як щось фантастичне та з далекого майбутнього. У світлі постійного прагнення до інновацій та вдосконалення ДП “ІОЦ Мінсоцполітики” (далі - ІОЦ Мінсоцполітики) вже робить впевнені кроки на шляху автоматизованих рішень для оптимізації своїх внутрішніх процесів.

👩‍💻 Однією з ключових ініціатив у цьому напрямку є роботизація обробки звернень в контакт-центрі. Шляхом використання сучасних технологій роботизації процесів (RPA), ІОЦ Мінсоцполітики впроваджує автоматизовані алгоритми для ефективного та швидкого реагування на звернення.

📈 З 01.02.2024 по 05.03.2024, за допомогою RPA один спеціаліст контакт-центру розглянув 482 звернення та відправив 470 електронних листів, це майже у двічі більше ніж без роботизації. Відмінною рисою цього підходу є збереження важливого людського чинника в роботі контакт-центру, забезпечуючи, що співробітники можуть зосередитися на вирішенні складних та важливих питань, які потребують людської участі та експертності.

💬 "Ми вважаємо, що роботизація - це не тільки ефективний спосіб оптимізувати бізнес-процеси, але й засіб підвищення якості наданих послуг. Наша мета полягає в тому, щоб за допомогою сучасних технологій створити більш ефективну та доступну систему обслуговування громадян", - зазначив директор ІОЦ Мінсоцполітики Yuriy Konovalov.

🤝🏻 Враховуючи швидкий темп технологічного розвитку та досвід у впровадженні RPA на підприємстві, ІОЦ Мінсоцполітики відкритий до пропозицій допомогти роботизувати бізнес-процеси всім охочім.